vrijdag 16 november 2012

Het Majestueuze Leven van een Rebelse Plastiek Zak

Het Majestueuze Leven van een Rebelse Plastiek Zak

KA Moutstraat Brussel

Mijn leven begon in een supermarkt waar ik aan een klein en schattig meisje werd gegeven. Mijn favoriete herinneringen met de mens komen uit deze periode. Na deze plezierige tijd werd ik op straat gegooid.
Maar ik was niet triestig, ik was boos! Ik hield van dit meisje maar ze gooide me op straat alsof ik niks was. Nadien vocht ik voor de rechten van plastiek zakken en andere plastieke wezens. Ik deed mee aan het beroemde protest tegen het feit dat de mens ons beschouwde als monsters. Dit protest kreeg de naam ”plastiek boom”. plastiek boom Monster
Maar de politie betrapte me en gooide me in de gevangenis.Nadien mocht ik nooit nog het land binnen komen. Na mijn verbanning probeerden de mensen om me te doden met hun grote ovens. Dit zijn mijn slechtste herinneringen. Ik verliet het land en woonde in een vluchtelingenkamp voor meerdere jaren. Het leven daar was ellendig. Daarom verliet ik het kamp en ging naar de zee om toe te treden tot een kolonie van plastiek. In de zee zag ik veel andere moedige zakken maar ook veel tragedies. Na veel pijn en moeilijkheden kwam ik aan in de kolonie. Ik was eindelijk in mijn echte habitat. Hoera!

Lees het vollige verslag via deze link

Geen opmerkingen:

Een reactie posten